Παρακαλούμε να μας εκφράσετε την άποψη σας για τις υπηρεσίες του Νοσοκομείου μας. Το ερωτηματολόγιο είναι ανώνυμο και θα μας βοηθήσει να βελτιώσουμε τις υπηρεσίες μας.

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΣΘΕΝΟΥΣ

Φύλο ασθενούς:*

Η εισαγωγή σας ήταν:*

Πώς ήρθατε στο νοσοκομείο;*

Επίπεδο εκπαίδευσης:*

ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΙΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΣΑΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ:

ΥΠΟΔΟΧΗ ΚΑΙ ΔΙΑΜΟΝΗ:

Συμπεριφορά του προσωπικού που σας υποδέχθηκε στο Νοσοκομείο:*

Άνετο και ευχάριστο περιβάλλον:*

Επιμέλεια και καθαριότητα θαλάμων:*

Λειτουργικότητα βοηθητικών συσκευών (κουδούνι, τηλέφωνο, φωτισμός κ.λπ.):*

Ποιότητα φαγητού:*

Επιμέλεια σερβιρίσματος (εμφάνιση, θερμοκρασία κ.λπ.):*

Συμπεριφορά προσωπικού τροφοδοσίας:*

ΙΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ:

Ενημέρωση για τη νόσο, τις εξετάσεις και πληροφόρηση σχετικά με τα ερωτήματά σας:*

Οδηγίες για τη θεραπεία από τους ιατρούς:*

Φιλική και ευγενική συμπεριφορά ιατρών:*

Χρόνος αναμονής για την πραγματοποίηση των εξετάσεων:*

Συμπεριφορά του προσωπικού κατά τη διάρκεια των εξετάσεων:*

ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ:

Φιλική και ευγενική συμπεριφορά νοσηλευτών:*

Ενημέρωση σχετικά με τη νοσηλευτική φροντίδα:*

Ποιότητα νοσηλευτικής φροντίδας, ικανότητες και εμπειρία νοσηλευτών:*

ΓΕΝΙΚΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ:

Τρόπος αντιμετώπισης των επισκεπτών-συνοδών σας:*

Ταχύτητα διεκπεραίωσης της διαδικασίας εισαγωγής:*

Ταχύτητα διεκπεραίωσης της διαδικασίας εξιτηρίου:*

Οδηγίες που δόθηκαν για να ακολουθήσετε πηγαίνοντας στο σπίτι:*

Βοήθεια για τη μετακίνησή σας (εφόσον χρειάσθηκε):*

Λειτουργικές διευκολύνσεις και πληροφόρηση από τις Γραμματείες:*

ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ

Σε κλίμακα από το 0 ως το 10 (όπου το 0 είναι το χειρότερο και το 10 το καλύτερο), με ποιον βαθμό θα αξιολογούσατε τη συνολική σας εμπειρία από το Τμήμα του Νοσοκομείου στο οποίο νοσηλευθήκατε;*

Ποιος συμπληρώνει το ερωτηματολόγιο;*

ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΗΜΕΙΩΣΤΕ ΤΥΧΟΝ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ - ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ