Παρακαλούμε να μας εκφράσετε την άποψη σας για τις υπηρεσίες του Νοσοκομείου μας. Το ερωτηματολόγιο είναι ανώνυμο και θα μας βοηθήσει να βελτιώσουμε τις υπηρεσίες μας.

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΣΘΕΝΟΥΣ

Φύλο ασθενούς:*

Επίπεδο εκπαίδευσης:*

Τόπος προσέλευσης:*

ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΙΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΣΑΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ:

ΥΠΟΔΟΧΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ:

Τηλεφωνική εξυπηρέτηση (ραντεβού, πληροφορίες):*

Συμπεριφορά του προσωπικού που σας υποδέχτηκε:*

Παροχή πληροφοριών (για το πού να πάτε, τι να κάνετε κ.λπ.):*

Ύπαρξη πινακίδων που διευκολύνουν την κίνηση στα διάφορα Τμήματα:*

Καθαριότητα των χώρων υποδοχής:*

Λειτουργικότητα των χώρων υποδοχής:*

Ύπαρξη ελεύθερων καθισμάτων για τη διάρκεια της αναμονής σας:*

Καθαριότητα βοηθητικών χώρων (τουαλέτες κ.ά.):*

ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ:

Χρόνος που μεσολάβησε από το κλείσιμο, μέχρι το ραντεβού σας στα Τακτικά Εξωτερικά ή στα Απογευματινά Ιατρεία της ολοήμερης λειτουργίας:*

Χρόνος αναμονής στα Τακτικά Εξωτερικά ή στα Απογευματινά Ιατρεία μέχρι την εξέταση σας από το γιατρό:*

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ:

Συμπεριφορά του προσωπικού κατά τη διάρκεια των εργ/κών εξετάσεων:*

Χρόνος αναμονής για τα αποτελέσματα των εργαστηριακών εξετάσεων:*

ΙΑΤΡΙΚΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ:

Ποιότητα ιατρικής φροντίδας (εμπειρία και ικανότητα ιατρών):*

Συμπεριφορά των ιατρών (ευγένεια, σεβασμός, υποστήριξη) κατά τη διάρκεια της εξέτασης:*

Πλήρης και κατανοητή ενημέρωση από τους γιατρούς σχετικά με την πορεία της ασθένειας και τη θεραπεία σας:*

ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ:

Ποιότητα νοσηλευτικής φροντίδας (εμπειρία και ικανότητα νοσηλευτών):*

Συμπεριφορά νοσηλευτών (ενημέρωση, ευγένεια, σεβασμός):*

ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ:

Συμπεριφορά διοικητικού προσωπικού (ενημέρωση, ευγένεια, σεβασμός):*

Ταχύτητα εξυπηρέτησης από το διοικητικό προσωπικού :*

ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ

Σε κλίμακα από το 0 ως το 10 (όπου το 0 είναι το χειρότερο και το 10 το καλύτερο), με ποιον βαθμό θα αξιολογούσατε τη
συνολική σας εμπειρία από το Τμήμα του Νοσοκομείου που επισκεφθήκατε (Τμήμα Επειγόντων ή Τακτικά Εξωτερικά Ιατρεία)*

Θα επιλέγατε να έρθετε ξανά στο Νοσοκομείο μας;*

Θα συστήνατε το Νοσοκομείο μας στους φίλους και στην οικογένειά σας;*

Ποιος συμπληρώνει το ερωτηματολόγιο;*

ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΗΜΕΙΩΣΤΕ ΤΥΧΟΝ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ - ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ