Συμπεριφορά του προσωπικού που σας υποδέχθηκε στο Νοσοκομείο:*
Άνετο και ευχάριστο περιβάλλον:*
Επιμέλεια και καθαριότητα θαλάμων:*
Λειτουργικότητα βοηθητικών συσκευών (κουδούνι, τηλέφωνο, φωτισμός κ.λπ.):*
Ποιότητα φαγητού:*
Επιμέλεια σερβιρίσματος (εμφάνιση, θερμοκρασία κ.λπ.):*
Συμπεριφορά προσωπικού τροφοδοσίας:*
ΙΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ:
Ενημέρωση για τη νόσο, τις εξετάσεις και πληροφόρηση σχετικά με τα ερωτήματά σας:*
Οδηγίες για τη θεραπεία από τους ιατρούς:*
Φιλική και ευγενική συμπεριφορά ιατρών:*
Χρόνος αναμονής για την πραγματοποίηση των εξετάσεων:*
Συμπεριφορά του προσωπικού κατά τη διάρκεια των εξετάσεων:*
ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ:
Φιλική και ευγενική συμπεριφορά νοσηλευτών:*
Ενημέρωση σχετικά με τη νοσηλευτική φροντίδα:*
Ποιότητα νοσηλευτικής φροντίδας, ικανότητες και εμπειρία νοσηλευτών:*
ΓΕΝΙΚΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ:
Τρόπος αντιμετώπισης των επισκεπτών-συνοδών σας:*
Ταχύτητα διεκπεραίωσης της διαδικασίας εισαγωγής:*
Ταχύτητα διεκπεραίωσης της διαδικασίας εξιτηρίου:*
Οδηγίες που δόθηκαν για να ακολουθήσετε πηγαίνοντας στο σπίτι:*
Βοήθεια για τη μετακίνησή σας (εφόσον χρειάσθηκε):*
Λειτουργικές διευκολύνσεις και πληροφόρηση από τις Γραμματείες:*
ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ
Σε κλίμακα από το 0 ως το 10 (όπου το 0 είναι το χειρότερο και το 10 το καλύτερο), με ποιον βαθμό θα αξιολογούσατε τη συνολική σας εμπειρία από το Τμήμα του Νοσοκομείου στο οποίο νοσηλευθήκατε;*
Ποιος συμπληρώνει το ερωτηματολόγιο;*
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΗΜΕΙΩΣΤΕ ΤΥΧΟΝ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ - ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ