Παρακαλούμε να μας εκφράσετε την άποψη σας για τις υπηρεσίες του Νοσοκομείου μας. Το ερωτηματολόγιο είναι ανώνυμο και θα μας βοηθήσει να βελτιώσουμε τις υπηρεσίες μας.

    ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΣΘΕΝΟΥΣ

    Φύλο ασθενούς:*

    Η εισαγωγή σας ήταν:*

    Πώς ήρθατε στο νοσοκομείο;*

    Επίπεδο εκπαίδευσης:*

    ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΙΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΣΑΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ:

    ΥΠΟΔΟΧΗ ΚΑΙ ΔΙΑΜΟΝΗ:

    Συμπεριφορά του προσωπικού που σας υποδέχθηκε στο Νοσοκομείο:*

    Άνετο και ευχάριστο περιβάλλον:*

    Επιμέλεια και καθαριότητα θαλάμων:*

    Λειτουργικότητα βοηθητικών συσκευών (κουδούνι, τηλέφωνο, φωτισμός κ.λπ.):*

    Ποιότητα φαγητού:*

    Επιμέλεια σερβιρίσματος (εμφάνιση, θερμοκρασία κ.λπ.):*

    Συμπεριφορά προσωπικού τροφοδοσίας:*

    ΙΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ:

    Ενημέρωση για τη νόσο, τις εξετάσεις και πληροφόρηση σχετικά με τα ερωτήματά σας:*

    Οδηγίες για τη θεραπεία από τους ιατρούς:*

    Φιλική και ευγενική συμπεριφορά ιατρών:*

    Χρόνος αναμονής για την πραγματοποίηση των εξετάσεων:*

    Συμπεριφορά του προσωπικού κατά τη διάρκεια των εξετάσεων:*

    ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ:

    Φιλική και ευγενική συμπεριφορά νοσηλευτών:*

    Ενημέρωση σχετικά με τη νοσηλευτική φροντίδα:*

    Ποιότητα νοσηλευτικής φροντίδας, ικανότητες και εμπειρία νοσηλευτών:*

    ΓΕΝΙΚΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ:

    Τρόπος αντιμετώπισης των επισκεπτών-συνοδών σας:*

    Ταχύτητα διεκπεραίωσης της διαδικασίας εισαγωγής:*

    Ταχύτητα διεκπεραίωσης της διαδικασίας εξιτηρίου:*

    Οδηγίες που δόθηκαν για να ακολουθήσετε πηγαίνοντας στο σπίτι:*

    Βοήθεια για τη μετακίνησή σας (εφόσον χρειάσθηκε):*

    Λειτουργικές διευκολύνσεις και πληροφόρηση από τις Γραμματείες:*

    ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ

    Σε κλίμακα από το 0 ως το 10 (όπου το 0 είναι το χειρότερο και το 10 το καλύτερο), με ποιον βαθμό θα αξιολογούσατε τη συνολική σας εμπειρία από το Τμήμα του Νοσοκομείου στο οποίο νοσηλευθήκατε;*

    Ποιος συμπληρώνει το ερωτηματολόγιο;*

    ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΗΜΕΙΩΣΤΕ ΤΥΧΟΝ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ - ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ