Παρακαλούμε να μας εκφράσετε την άποψη σας για τις υπηρεσίες του Νοσοκομείου μας. Το ερωτηματολόγιο είναι ανώνυμο και θα μας βοηθήσει να βελτιώσουμε τις υπηρεσίες μας.
Φύλο ασθενούς:* ΆνδραςΓυναίκα
Ηλικία:*
Υπηκοότητα:*
Η εισαγωγή σας ήταν:* ΈκτακτηΠρογραμματισμένη
Νοσηλευτήκατε στην Κλινική:*
Διάρκεια νοσηλείας (σε ημέρες):*
Πώς ήρθατε στο νοσοκομείο;* με ΕΚΑΒμε δικό σας μέσο
Επίπεδο εκπαίδευσης:* ΔημοτικόΓυμνάσιοΛύκειοΑΕΙ - ΤΕΙ
Επάγγελμα:*
Συμπεριφορά του προσωπικού που σας υποδέχθηκε στο Νοσοκομείο:* ΚακέςΜάλλον κακέςΟύτε καλές ούτε κακέςΜάλλον καλέςΠολύ καλές
Άνετο και ευχάριστο περιβάλλον:* ΚακέςΜάλλον κακέςΟύτε καλές ούτε κακέςΜάλλον καλέςΠολύ καλές
Επιμέλεια και καθαριότητα θαλάμων:* ΚακέςΜάλλον κακέςΟύτε καλές ούτε κακέςΜάλλον καλέςΠολύ καλές
Λειτουργικότητα βοηθητικών συσκευών (κουδούνι, τηλέφωνο, φωτισμός κ.λπ.):* ΚακέςΜάλλον κακέςΟύτε καλές ούτε κακέςΜάλλον καλέςΠολύ καλές
Ποιότητα φαγητού:* ΚακέςΜάλλον κακέςΟύτε καλές ούτε κακέςΜάλλον καλέςΠολύ καλές
Επιμέλεια σερβιρίσματος (εμφάνιση, θερμοκρασία κ.λπ.):* ΚακέςΜάλλον κακέςΟύτε καλές ούτε κακέςΜάλλον καλέςΠολύ καλές
Συμπεριφορά προσωπικού τροφοδοσίας:* ΚακέςΜάλλον κακέςΟύτε καλές ούτε κακέςΜάλλον καλέςΠολύ καλές
Ενημέρωση για τη νόσο, τις εξετάσεις και πληροφόρηση σχετικά με τα ερωτήματά σας:* ΚακέςΜάλλον κακέςΟύτε καλές ούτε κακέςΜάλλον καλέςΠολύ καλές
Οδηγίες για τη θεραπεία από τους ιατρούς:* ΚακέςΜάλλον κακέςΟύτε καλές ούτε κακέςΜάλλον καλέςΠολύ καλές
Φιλική και ευγενική συμπεριφορά ιατρών:* ΚακέςΜάλλον κακέςΟύτε καλές ούτε κακέςΜάλλον καλέςΠολύ καλές
Χρόνος αναμονής για την πραγματοποίηση των εξετάσεων:* ΚακέςΜάλλον κακέςΟύτε καλές ούτε κακέςΜάλλον καλέςΠολύ καλές
Συμπεριφορά του προσωπικού κατά τη διάρκεια των εξετάσεων:* ΚακέςΜάλλον κακέςΟύτε καλές ούτε κακέςΜάλλον καλέςΠολύ καλές
Φιλική και ευγενική συμπεριφορά νοσηλευτών:* ΚακέςΜάλλον κακέςΟύτε καλές ούτε κακέςΜάλλον καλέςΠολύ καλές
Ενημέρωση σχετικά με τη νοσηλευτική φροντίδα:* ΚακέςΜάλλον κακέςΟύτε καλές ούτε κακέςΜάλλον καλέςΠολύ καλές
Ποιότητα νοσηλευτικής φροντίδας, ικανότητες και εμπειρία νοσηλευτών:* ΚακέςΜάλλον κακέςΟύτε καλές ούτε κακέςΜάλλον καλέςΠολύ καλές
Τρόπος αντιμετώπισης των επισκεπτών-συνοδών σας:* ΚακέςΜάλλον κακέςΟύτε καλές ούτε κακέςΜάλλον καλέςΠολύ καλές
Ταχύτητα διεκπεραίωσης της διαδικασίας εισαγωγής:* ΚακέςΜάλλον κακέςΟύτε καλές ούτε κακέςΜάλλον καλέςΠολύ καλές
Ταχύτητα διεκπεραίωσης της διαδικασίας εξιτηρίου:* ΚακέςΜάλλον κακέςΟύτε καλές ούτε κακέςΜάλλον καλέςΠολύ καλές
Οδηγίες που δόθηκαν για να ακολουθήσετε πηγαίνοντας στο σπίτι:* ΚακέςΜάλλον κακέςΟύτε καλές ούτε κακέςΜάλλον καλέςΠολύ καλές
Βοήθεια για τη μετακίνησή σας (εφόσον χρειάσθηκε):* ΚακέςΜάλλον κακέςΟύτε καλές ούτε κακέςΜάλλον καλέςΠολύ καλέςΔεν χρειάστηκε
Λειτουργικές διευκολύνσεις και πληροφόρηση από τις Γραμματείες:* ΚακέςΜάλλον κακέςΟύτε καλές ούτε κακέςΜάλλον καλέςΠολύ καλές
Σε κλίμακα από το 0 ως το 10 (όπου το 0 είναι το χειρότερο και το 10 το καλύτερο), με ποιον βαθμό θα αξιολογούσατε τη συνολική σας εμπειρία από το Τμήμα του Νοσοκομείου στο οποίο νοσηλευθήκατε;* 012345678910
Ποιος συμπληρώνει το ερωτηματολόγιο;* Ο ίδιος ο ασθενήςΣυγγενής ή συνοδός