Τηλεφωνική εξυπηρέτηση (ραντεβού, πληροφορίες):*
Συμπεριφορά του προσωπικού που σας υποδέχτηκε:*
Παροχή πληροφοριών (για το πού να πάτε, τι να κάνετε κ.λπ.):*
Ύπαρξη πινακίδων που διευκολύνουν την κίνηση στα διάφορα Τμήματα:*
Καθαριότητα των χώρων υποδοχής:*
Λειτουργικότητα των χώρων υποδοχής:*
Ύπαρξη ελεύθερων καθισμάτων για τη διάρκεια της αναμονής σας:*
Καθαριότητα βοηθητικών χώρων (τουαλέτες κ.ά.):*
ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ:
Χρόνος που μεσολάβησε από το κλείσιμο, μέχρι το ραντεβού σας στα Τακτικά Εξωτερικά ή στα Απογευματινά Ιατρεία της ολοήμερης λειτουργίας:*
Χρόνος αναμονής στα Τακτικά Εξωτερικά ή στα Απογευματινά Ιατρεία μέχρι την εξέταση σας από το γιατρό:*
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ:
Συμπεριφορά του προσωπικού κατά τη διάρκεια των εργ/κών εξετάσεων:*
Χρόνος αναμονής για τα αποτελέσματα των εργαστηριακών εξετάσεων:*
ΙΑΤΡΙΚΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ:
Ποιότητα ιατρικής φροντίδας (εμπειρία και ικανότητα ιατρών):*
Συμπεριφορά των ιατρών (ευγένεια, σεβασμός, υποστήριξη) κατά τη διάρκεια της εξέτασης:*
Πλήρης και κατανοητή ενημέρωση από τους γιατρούς σχετικά με την πορεία της ασθένειας και τη θεραπεία σας:*
ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ:
Ποιότητα νοσηλευτικής φροντίδας (εμπειρία και ικανότητα νοσηλευτών):*
Συμπεριφορά νοσηλευτών (ενημέρωση, ευγένεια, σεβασμός):*
ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ:
Συμπεριφορά διοικητικού προσωπικού (ενημέρωση, ευγένεια, σεβασμός):*
Ταχύτητα εξυπηρέτησης από το διοικητικό προσωπικού :*
ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ
Σε κλίμακα από το 0 ως το 10 (όπου το 0 είναι το χειρότερο και το 10 το καλύτερο), με ποιον βαθμό θα αξιολογούσατε τη
συνολική σας εμπειρία από το Τμήμα του Νοσοκομείου που επισκεφθήκατε (Τμήμα Επειγόντων ή Τακτικά Εξωτερικά Ιατρεία)*
Θα επιλέγατε να έρθετε ξανά στο Νοσοκομείο μας;*
Θα συστήνατε το Νοσοκομείο μας στους φίλους και στην οικογένειά σας;*
Ποιος συμπληρώνει το ερωτηματολόγιο;*
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΗΜΕΙΩΣΤΕ ΤΥΧΟΝ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ - ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ