Παρακαλούμε να μας εκφράσετε την άποψη σας για τις υπηρεσίες του Νοσοκομείου μας. Το ερωτηματολόγιο είναι ανώνυμο και θα μας βοηθήσει να βελτιώσουμε τις υπηρεσίες μας.

    ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΣΘΕΝΟΥΣ

    Φύλο ασθενούς:*

    Επίπεδο εκπαίδευσης:*

    Τόπος προσέλευσης:*

    ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΙΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΣΑΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ:

    ΥΠΟΔΟΧΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ:

    Τηλεφωνική εξυπηρέτηση (ραντεβού, πληροφορίες):*

    Συμπεριφορά του προσωπικού που σας υποδέχτηκε:*

    Παροχή πληροφοριών (για το πού να πάτε, τι να κάνετε κ.λπ.):*

    Ύπαρξη πινακίδων που διευκολύνουν την κίνηση στα διάφορα Τμήματα:*

    Καθαριότητα των χώρων υποδοχής:*

    Λειτουργικότητα των χώρων υποδοχής:*

    Ύπαρξη ελεύθερων καθισμάτων για τη διάρκεια της αναμονής σας:*

    Καθαριότητα βοηθητικών χώρων (τουαλέτες κ.ά.):*

    ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ:

    Χρόνος που μεσολάβησε από το κλείσιμο, μέχρι το ραντεβού σας στα Τακτικά Εξωτερικά ή στα Απογευματινά Ιατρεία της ολοήμερης λειτουργίας:*

    Χρόνος αναμονής στα Τακτικά Εξωτερικά ή στα Απογευματινά Ιατρεία μέχρι την εξέταση σας από το γιατρό:*

    ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ:

    Συμπεριφορά του προσωπικού κατά τη διάρκεια των εργ/κών εξετάσεων:*

    Χρόνος αναμονής για τα αποτελέσματα των εργαστηριακών εξετάσεων:*

    ΙΑΤΡΙΚΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ:

    Ποιότητα ιατρικής φροντίδας (εμπειρία και ικανότητα ιατρών):*

    Συμπεριφορά των ιατρών (ευγένεια, σεβασμός, υποστήριξη) κατά τη διάρκεια της εξέτασης:*

    Πλήρης και κατανοητή ενημέρωση από τους γιατρούς σχετικά με την πορεία της ασθένειας και τη θεραπεία σας:*

    ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ:

    Ποιότητα νοσηλευτικής φροντίδας (εμπειρία και ικανότητα νοσηλευτών):*

    Συμπεριφορά νοσηλευτών (ενημέρωση, ευγένεια, σεβασμός):*

    ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ:

    Συμπεριφορά διοικητικού προσωπικού (ενημέρωση, ευγένεια, σεβασμός):*

    Ταχύτητα εξυπηρέτησης από το διοικητικό προσωπικού :*

    ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ

    Σε κλίμακα από το 0 ως το 10 (όπου το 0 είναι το χειρότερο και το 10 το καλύτερο), με ποιον βαθμό θα αξιολογούσατε τη
    συνολική σας εμπειρία από το Τμήμα του Νοσοκομείου που επισκεφθήκατε (Τμήμα Επειγόντων ή Τακτικά Εξωτερικά Ιατρεία)*

    Θα επιλέγατε να έρθετε ξανά στο Νοσοκομείο μας;*

    Θα συστήνατε το Νοσοκομείο μας στους φίλους και στην οικογένειά σας;*

    Ποιος συμπληρώνει το ερωτηματολόγιο;*

    ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΗΜΕΙΩΣΤΕ ΤΥΧΟΝ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ - ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ