Παρακαλούμε να μας εκφράσετε την άποψη σας για τις υπηρεσίες του Νοσοκομείου μας. Το ερωτηματολόγιο είναι ανώνυμο και θα μας βοηθήσει να βελτιώσουμε τις υπηρεσίες μας.
Φύλο ασθενούς:* ΆνδραςΓυναίκα
Ηλικία:*
Υπηκοότητα:*
Επάγγελμα:*
Επίπεδο εκπαίδευσης:* ΔημοτικόΓυμνάσιοΛύκειοΑΕΙ - ΤΕΙ
Τόπος προσέλευσης:* Επείγοντα (στην εφημερία)Τακτικά Εξωτ. ΙατρείαΑπογευματινά Ιατρεία Ολοήμερης Λειτουργίας
Τηλεφωνική εξυπηρέτηση (ραντεβού, πληροφορίες):* ΚακέςΜάλλον κακέςΟύτε καλές ούτε κακέςΜάλλον καλέςΠολύ καλές
Συμπεριφορά του προσωπικού που σας υποδέχτηκε:* ΚακέςΜάλλον κακέςΟύτε καλές ούτε κακέςΜάλλον καλέςΠολύ καλέςΔεν με υποδέχτηκε κανείς
Παροχή πληροφοριών (για το πού να πάτε, τι να κάνετε κ.λπ.):* ΚακέςΜάλλον κακέςΟύτε καλές ούτε κακέςΜάλλον καλέςΠολύ καλές
Ύπαρξη πινακίδων που διευκολύνουν την κίνηση στα διάφορα Τμήματα:* ΚακέςΜάλλον κακέςΟύτε καλές ούτε κακέςΜάλλον καλέςΠολύ καλές
Καθαριότητα των χώρων υποδοχής:* ΚακέςΜάλλον κακέςΟύτε καλές ούτε κακέςΜάλλον καλέςΠολύ καλές
Λειτουργικότητα των χώρων υποδοχής:* ΚακέςΜάλλον κακέςΟύτε καλές ούτε κακέςΜάλλον καλέςΠολύ καλές
Ύπαρξη ελεύθερων καθισμάτων για τη διάρκεια της αναμονής σας:* ΚακέςΜάλλον κακέςΟύτε καλές ούτε κακέςΜάλλον καλέςΠολύ καλές
Καθαριότητα βοηθητικών χώρων (τουαλέτες κ.ά.):* ΚακέςΜάλλον κακέςΟύτε καλές ούτε κακέςΜάλλον καλέςΠολύ καλές
Χρόνος που μεσολάβησε από το κλείσιμο, μέχρι το ραντεβού σας στα Τακτικά Εξωτερικά ή στα Απογευματινά Ιατρεία της ολοήμερης λειτουργίας:* ΚακέςΜάλλον κακέςΟύτε καλές ούτε κακέςΜάλλον καλέςΠολύ καλές
Χρόνος αναμονής στα Τακτικά Εξωτερικά ή στα Απογευματινά Ιατρεία μέχρι την εξέταση σας από το γιατρό:* ΚακέςΜάλλον κακέςΟύτε καλές ούτε κακέςΜάλλον καλέςΠολύ καλές
Συμπεριφορά του προσωπικού κατά τη διάρκεια των εργ/κών εξετάσεων:* ΚακέςΜάλλον κακέςΟύτε καλές ούτε κακέςΜάλλον καλέςΠολύ καλές
Χρόνος αναμονής για τα αποτελέσματα των εργαστηριακών εξετάσεων:* ΚακέςΜάλλον κακέςΟύτε καλές ούτε κακέςΜάλλον καλέςΠολύ καλές
Ποιότητα ιατρικής φροντίδας (εμπειρία και ικανότητα ιατρών):* ΚακέςΜάλλον κακέςΟύτε καλές ούτε κακέςΜάλλον καλέςΠολύ καλές
Συμπεριφορά των ιατρών (ευγένεια, σεβασμός, υποστήριξη) κατά τη διάρκεια της εξέτασης:* ΚακέςΜάλλον κακέςΟύτε καλές ούτε κακέςΜάλλον καλέςΠολύ καλές
Πλήρης και κατανοητή ενημέρωση από τους γιατρούς σχετικά με την πορεία της ασθένειας και τη θεραπεία σας:* ΚακέςΜάλλον κακέςΟύτε καλές ούτε κακέςΜάλλον καλέςΠολύ καλές
Ποιότητα νοσηλευτικής φροντίδας (εμπειρία και ικανότητα νοσηλευτών):* ΚακέςΜάλλον κακέςΟύτε καλές ούτε κακέςΜάλλον καλέςΠολύ καλές
Συμπεριφορά νοσηλευτών (ενημέρωση, ευγένεια, σεβασμός):* ΚακέςΜάλλον κακέςΟύτε καλές ούτε κακέςΜάλλον καλέςΠολύ καλές
Συμπεριφορά διοικητικού προσωπικού (ενημέρωση, ευγένεια, σεβασμός):* ΚακέςΜάλλον κακέςΟύτε καλές ούτε κακέςΜάλλον καλέςΠολύ καλές
Ταχύτητα εξυπηρέτησης από το διοικητικό προσωπικού :* ΚακέςΜάλλον κακέςΟύτε καλές ούτε κακέςΜάλλον καλέςΠολύ καλές
Σε κλίμακα από το 0 ως το 10 (όπου το 0 είναι το χειρότερο και το 10 το καλύτερο), με ποιον βαθμό θα αξιολογούσατε τη συνολική σας εμπειρία από το Τμήμα του Νοσοκομείου που επισκεφθήκατε (Τμήμα Επειγόντων ή Τακτικά Εξωτερικά Ιατρεία)* 012345678910
Θα επιλέγατε να έρθετε ξανά στο Νοσοκομείο μας;* Σίγουρα όχιΜάλλον όχιΟύτε ναι – ούτε όχιΜάλλον ναιΣίγουρα ναι
Θα συστήνατε το Νοσοκομείο μας στους φίλους και στην οικογένειά σας;* Σίγουρα όχιΜάλλον όχιΟύτε ναι – ούτε όχιΜάλλον ναιΣίγουρα ναι
Ποιο Εξωτερικό Ιατρείο επισκεφθήκατε;*
Ποιος συμπληρώνει το ερωτηματολόγιο;* Ο ίδιος ο ασθενήςΣυγγενής ή συνοδός